AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Träning

Publicerad 2012-11-02 20:41:10 i Friidrott och träning

Hjälp! Usch så fort muskler och kondition försämras, och det radikalt. I morse körde jag ett styrkepass och det var mycket tyngre än vad de borde ha varit. Jag tycker om att ha muskelvärk och känna att man gjort någonting, men jag vill inte känna av sådan träning som man borde klara av utan stötte problem. Dagens träning skulle nog kännas av men jag antar att jag kommer känna av den mera än vad jag borde. Mina två veckor i Kina var inte bra för mitt tränande. Nu borde jag absolut hinna med alla de pass jag borde. Jag vill bli i bättre skick och då måste jag jobba. Det finns ingen lätt väg.
Efter morgondagens gala och avslutning har jag tänkt skriva ett litet inlägg om säsongen som gått. Vet inte om det intresserar er, men vill kunna titta tillbaka :)) Nu skall det ske förbättringar!
(Bildkälla:grooming.se)
 
PS. Jag har inte glömt att jag borde ändra min header...

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-11-03 12:43:25

Hoppas att du inte får likadan träningsverk som jag efter första passet på gymmet efter en månads paus, försökte undvika trappor i en hel vecka :D

Svar: Haha, nej såå hemsk är den inte ;)
Anita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela