AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Veckoslut

Publicerad 2013-03-24 18:24:16 i Allmänt

Detta veckoslut har bestått av träning, sömn, lite läxor (läs alldeles för lite gjort) och möte.
Blev ingen utgång igår, vilket jag är glad över idag. Att vakna upp pigg och relativt fräsch är så mycket roligare än att vakna upp med ett dunkande huvud! Dock kan det konstateras att när jag nu hunnit vila ut rätt så ordentligt, så passade kroppen på att visa sin tacksamhet med att låta någon typ av flunssa bryta ut.
Igår var jag på en riktigt tung träning. GRIT Strength, stavas den träningen. I en halvtimmes tid pågick programmet och det var absolut tillräckligt. Kan inte förstå hur det kunde kännas så tungt där och då, men bra fiilis efteråt. Skulle gärna berätta vad exakt timmen gick ut på, men det är litet svårt, eller så kan man göra det lätt för sig och säga att den innehöll det mesta. Man skall vara envis för detta pass, där har jag att jobba på. Efter den tunga halvtimmen promenerade jag och Selma till gymmet, där vi grejade på med litet smått och gott. Kände mig på hugget igår, så efter att ha vilat ett par timmar begav jag mig ut på länk.
Idag har jag tränat lite styrka och suttit på möte. Tänker nu dra mig ut på en promenad och samla krafter för att ta itu med skolarbete... lärarna höser över en arbeten för tillfället, vilket inte känns så jättekul för stunden, men inte skall jag klaga, jag får i alla fall utbildning! Får för det mesta dåligt samvete då jag gnäller över för mycket skolarbeten, då det finns så många barn där ute i världen som gärna skulle syssla med läxor men inte har möjlighet till det. men ibland är för mycket för mycket, det kan vi säkert alla vara överens om?!
Trevlig söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela