AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

December

Publicerad 2013-12-02 17:02:55 i Allmänt

Sista månaden detta år har påbörjats. En månad som brukar kännas kort och fullspäckad. Julpyntet får komma fram, pepparkakor äts i mängder (liksom all annan mat i juletider), spel spelas, glögg avnjuts och samvaro med härliga människor. Det är december för mig!
 
Veckoslutet har spenderats i fina människors sällskap. Efter fredagsträningen begav jag mig av till Ingå. Där hade några flickor tillrätt smarriga pajer. Vi åt, pratade och skrattade. Mycket trevligt att träffa friidrottsbrudarna!
 
Lördagen inleddes med jobb, varpå en backträning i regn följde. Inte så härligt med träning i regn, men nog hälsosamt då och då att träna i litet sämre förhållanden. Lilla jul till ära hade vi glöggkväll med flickorna, dock höll vi oss inte till enbart glögg, så söndagen blev tung.
Friidrottstjejerna!
Glöggtjejerna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela