AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Sista sommarlovsdagen

Publicerad 2013-08-12 22:12:07 i Allmänt

Snart är man tillbaka i skolbänken igen. Inget jag längtar efter, eller rättare sagt, jag har inget emot skolan i sig men i och med att den börjar vet jag att studentskrivningarna närmar sig med stormsteg. Inte kul! Stressss!
 
Sista sommarlovsdagen har varit näst intill minutiöst planerad. Relativt tidig väckning för att hinna i tid sill gymmet och ett svettigt pass, nämligen Spincore. Därefter fick jag rusa hem i ilfart för att ta en dusch för att 45 minuter senare stå på jobbet. Tycker om program, så direkt efter jobbet tog jag mej till golfbanan och gjorde ett träningspass där och när jag väl var hemma igen hade två kära vänner tagit sig in till mig och satt i sängen min. Prat, minnen och pizza. Sådant gillas. Nu är jag alldeles slut, men mitt rum ser ut som om en tornado dragit fram så än kan jag inte lägga mig, lite städas först.
 
För övrigt kan jag berätta att det ingår i mina framtidsplaner att summera sommaren som gått och framför allt skriva ett inlägg om Sunny Beach, som jag besökte nyligen tillsammans med tre härligt galna tjejer.
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela