AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

SEBAGO

Publicerad 2013-03-26 16:26:10 i Allmänt

Har varit i akutbehov av byxor och främst då jeans. Då jag förra onsdagen var in till huvudstaden för att gå på ett möte passade jag även på att yra runt i Stockmann. Tyvärr kom jag inte ut med ett enda plagg, vilket i och för sig plånboken gillade men inte jag. Får fortsätta leta efter det perfekta jeansen, men kan för en tid framöver ändå vara nöjd. Förra fredagen kom det in en hel del nytt och trevligt till marinboden, däribland ett par Sebago jeggings, vilka blev mina på direkten. De sitter bra och ojj, så bekväma! Det är faktiskt en aning jobbigt att jobba i en klädbutik fylld med kläder man själv gillar, det eftersom det finns en risk att lönen går åt till plaggen och inte in på kontot. Fleecen nedan gillas starkt av mig. Varm, skön och figursydd.
 
Bilderna är från denna sida: http://www.sebagogefle.se/default.asp
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela