AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Ändring!

Publicerad 2013-08-12 22:24:06 i Allmänt

Sommarlovet spenderades inte så nyttigt som jag hade hoppats på, men samtidigt tror jag det var bra med en liten paus från mångt och mycket. Dock skall jag ta mig själv i kragen nu. Detta skall ske:
 
1. Jag skall läsaläsaläsa på SE. Fem (!!) skrivningar har jag anmält mig till i höst och endast 180 sidor är lästa. Ingen vidare känsla kan jag berätta för er.
 
2. Jag skall träna betydligt hårdare och mera. Jag skall även se till att inte sluka kexpaket... Kan bli jobbig, men efter att jag ställde mig på vågen idag blev jag lite äcklad. Gått upp 3 kg. Okej, nu skall ni inte tro att jag tycker att tre kilo i sig är världens katastrof och totalt oacceptabelt. Ni skall heller inte tro att jag dömer andra som går upp litet i vikt, men när jag vet varför de där kilona har kommit. De är skräpmat och festande som satt sina spår. Riktigt äckliga kilon med andra ord.
 
3. Jag skall försöka se till att Raseborgs ungdomsfullmäktige är riktigt flitigt i höst.
 
4. Jag skall sova och äta bra. Sömnen lider allt som oftast.
 
5. Jag skall ha rutiner och må bra! 
 
Sist nämnt, men absolut inte oviktigast, skall jag såklart även ha tid för alla mina nära och kära! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela