AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Några frågor till er

Publicerad 2013-03-17 19:59:43 i Allmänt

Mitt syfte med denna blogg är, som tidigare nämnt, främs att skriva för mig själv, kunna se tillbaka på den tid som passerat och minnas härliga och mindre härliga stunder. Men nu funderar jag ändå att vad skulle ni vara intresserade av att läsa om? Kom jättegärna med förslag! Ni har er chans att påverka, och sådana chanser skall man alltid ta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela