AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Jaha, än en gång..

Publicerad 2013-03-16 16:55:29 i Allmänt

..har det varit bloggtorka. Dock tänker jag sluta kommentera det och i fortsättningen endast blogga, om det sedan blir dagligen eller sporadiskt.
För tillfället händer det så otroligt mycket, så hinner nätt och jämnt med. Borde hinna skriva ned allting så att jag skulle kunna se tillbaka på saker och ting, men inte.
Denna vecka har varit fullspäckad med program. Hade min första studentskrivning på onsdagen. Vet inte överhuvudtaget hur det gick, det återstår att se. Filosofi är intressant, vad är egentligen rätt svar? Försökte i alla fall hänvisa till en mängd olika gubbar och deras teorier. Jag var inte nervös inför studentskrivningen, gav i princip upp hoppet, vet att jag borde ha kämpat såå mycket mera. Nu tvingades jag lämna en bok oläst och de andra böckerna hade jag till en del koll på. Hur gick det så? Man lär sig av sina misstag och jag är säker på att inför nästa omgång med skrivningar skall det läsas och planeras ordentligt. Jag lärde mig även något annat, "disponera din tid rätt under skrivningen!". När kolckan var två hade jag endast två essäer helt färdiga, resten hade jag börjat på, endel endast en liten aning. Dock löste det sig, jag kunde lämna in sex essäsvar. Men ojj vilken stress, pulsen slog nog ett par slag för mycket...
Det var min första skrivning i ett nötskal.
Är på träningsläger för tillfället, så skall återgå till det som bör göras. Jag har roligheter på gång, så jag tänker inom en snar framtid återvända till bloggen och berätta!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela