AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Första skoldagen bakom

Publicerad 2013-08-13 21:58:41 i Allmänt

Ikväll skriver jag inlägget på telefonen, så inga bilder (idag heller).
 
Skoldagen varade i hela två timmar. Lite allmän info om ditt och datt varpå det följde samling med basgruppen och mera info samt schema utdelning. Ingen mysig period direkt. Fullspäckat schema och en kollision. Inte kul då jag gärna skulle gå preppen till både engelska och hissa skrivningen.
 
På tal om skrivningar, efter ett trevligt café besök med fina tjejer skulle jag gå hem och ta itu med läsandet. Motgångar. Jag somnade och vaknade lagom till middagen för att därpå köra till Karis och kasta slägga. Släggkastande gick förvånansvärt bra med tanke på de senaste veckorna. Några extra kilon gör kanske susen i ringen?..
 
Nu skall jag lägga huvudet på dynan. Jag hoppas jag har karaktär nog att stiga upp tidigt imorgon och dra mig ut på en powerwalk. Nu har jag skrivit hit det, så vad har jag för val? ;)
 
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela