AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Dagarna två

Publicerad 2013-03-19 20:42:03 i Allmänt

Gårdagen bestod av skola och träning. Lång skoldag och direkt därpå till Kisakeskus och kasta litet slägga samt springa. Ajjo, nu glömde jag en viktig detalj angående gårdagen, men tror jag förtränger den ännu en tid.. Det gick inte riktigt som på Strömsö, men om jag skall börja berätta allt nu, då blir det en liten bok..
Dagen har spenderats med skola, jobb och en åktur till Nummela. Jag inhandlade ett par nya kastskor, så nu skall släggan flyga. Pappa lyckades slå in fel adress, vilket resulterade i att vi hamnade ute i skogen istället för i butiken. En timme extra fick vi sitta i bilen, men jag som verkligen trivs i bilen (somnar i och för sig genast) hade inga problem.
Var även en sväng till Karis idag och informerade om Raseborgs ungdomsfullmäktige. Hoppas verkligen personer, och i synnerhet unga personer, börjar veta om att vi existerar. För att vi skall kunna sköta vår uppgift till fullo bör vi ha bra kontakt med de unga i denna kommun, om vi inte vet vad de unga vill kan vi omöjligtvis föra deras åsikt. Men jobb ger resultat, inte sant? :)
 
Ojoj, hittade denna goding på jobbet idag. Inte alldeles problemfritt att jobba var jag jobbar, eller i alla fall inte om jag vill se pengarna växa på banken och inte översvämmade klädhyllor.
 
 
Kan hända att skenet bedrar, men på är denna tröja hur bra som helst, kunde dock ha varit litet längre för min del, men älskar "huvan"!
(Bilden från www.holebrook.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela