AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Hej på er!

Publicerad 2013-10-22 14:06:10 i Allmänt

Efter att jag i allt för många dagar mått litet mindre bra - magen har varit totalt upp och ner, (kanske sviter efter Balkan resan?)så börjar jag nu se ljuset i den mörka tunneln. Jag vill träna! Till det bör man vara pigg och ha energi, vilket jag inte haft sedan förra onsdagen. Skall se om jag hinner och orkar bege mig till gymmet idag.
 
Vad som tyvärr bör prioriteras först idag är mattaboken. Anmälde mig till allmäntentamensdagen, som är i morgon, och hittills har jag läst 20 sidor. Lycka till Anita! 
 
Senare ikväll skall jag på ett planeringsmöte angående ungdomsparlamentet. Ungdomsparlamentet, som väljer Raseborgs ungdomsfullmäktige, går av stapeln den 3 december. Jag hoppas på succé.
 
För övrigt skall jag försöka bli sisådär 10 gånger aktivare med fotandet (och försöka ta bättre bilder..) så att ni kunde få se litet av min vardag i bilder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela