AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Morgonträning

Publicerad 2012-11-05 09:36:46 i Friidrott och träning

God morgon!
Började dagen med ett akademi träning. Vi körde grundstyrka och lite stabilitet:) Många tror att man måste hösa på tunga vikter för att få det att kännas, men så är inte fallet. Gör man tillräckligt många upprepningar med lite vikter så ger det nog resultat. Visst, nog kan man ju någongång nu och då köra med tyngre vikter, men inte alltid med max och få upprepningar. Ojdå, de blev ju en lång utläggning för att få fram att vi körde med lite vikt och ändå tror jag det kommer att kännas imorgon ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela