AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Läger på gång

Publicerad 2012-11-16 21:44:00 i Friidrott och träning

God kväll!
Sitter nu i Pajulahti tillsammans med sex glada friidrottsbrudar. Första träningspasset är förbi och nu är det chill och samvaro som gäller. Första gträningspasset var rätt så lungt, vilket kan vara bra, då det blir en del pass detta veckoslut. Imorgon skall jag kasta slägga. Det skall bli intressant, då jag inte kastat på ca två månader. Dessutom skall jag kasta med 4 kg, kastade förra säsongen med 3 kilograms slägga.
Nu skall maten snart plockas fram. Trots att vi får morgonmål, lunch, middag och kvällsmål har jag och min vän Frida shoppat en massa mat. MUMS!
Ha en superkväll!
 
Här kommer en släggbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela