AnitaMargareta.blogg.se

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Bättre sent än aldrig..

Publicerad 2012-11-11 11:11:00 i Friidrott och träning

..så här kommer lite bilder från förra veckoslutets friidrottsgala.
Galan började med premieringar och först ut var årets kastare, sprinter och hoppare (andra bilden). De som ledde tillställningen kan ni skåda på första bilden. På den sista bilden får alla idrottare, som uppnått de kriterier som ställs, en summa pengar. (naturligtvis varjerar summan från person till person)
Kvällen var helt okej, men jag tror att alla vi yngre hade lite för höga förväntningar. Men nu är det lättare att ordna nästa års gala, när föreningen nu har haft en :))
Vi åt god mat, alltid ett stort plus! ;)
(Måste rätta ett litet fel, vi var 6 blonda av 8 ju. Svårt att räkna ibland..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Hej! Det här är min, Anitas, blogg. Jag är en levnadsglad tjej på 18 vintrar och bor i en hemtrevlig liten stad i södra Finland. Jag gillar människor, idrott, sötsaker och åsikter. Listan kunde göras lång och om du är intresserad av att se vad jag sysslar med, är det fritt fram att ta del av denna blogg.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela